pondelok 25. septembra 2017

Nebezpečná výška


          Ahojky všetci! Predposledný deň prázdnin sa Emily vybrala na Vyšehrad, spolu s Jackom a Ťapkom. Ako sa im výlet vydaril?
          P.S.: Bonnie sa zapísala do knihy návštev ;). Môj podpisok tam bol: B (veľké B)

          P.S.S.: Prepáčte, niektoré fotky sú menej zaostrené, neviem prečo, myslím, že to je tým, že sa z hladkého povrchu skaly odrážalo slnko. (Výhovorky Bonnie, výhovorky! Už si konečne priznaj, že si to na hovno odfotila!... Juj, ja som to fakt napísala?)

          Emily mala nabité prázdniny, ako inak čas si vyplnila s koňmi. Trénovala mladú kobylku Missy a potrápila sa aj so Sunny, ktorá je čoraz drzejšia a neposlušnejšia, ale o tom inokedy. S Jullie a Jackom chodila hlavne do prírody, keď už prázdniny vrcholili, rozhodla sa vybrať na Vyšehrad s Jackom a Ťapkom, dvojica, ktorá nesklame.
          A ja už nebudem zdržovať mojimi výrečnými zápismi... vrhnime sa rovno na fotečky, ktorých je hodná fúra (Ako je u mňa zvykom). Budú tu aj tie menej podarené :/ ale, hádam sa nájdu aj nejaké dobré :D!
          NO! Čo to? Ďalší odsek Bonnie? Vážne? Už tie fooooootký! Juj, to som sa prepísala! Ihi :D... No a teraz už vážne, tie fotky! ⇩ ⇩ ⇩

Ako prvého tu máme Ťapka, samozrejme, ako každý pes sa ponáhľal, aby zbadal výhľad prvý.

"Júúúúúúj! To je ale výhľad! Haf!"

Ťapko, ako správny pes, pobehal a poznačkoval celú skalu.

A už je tu aj Emily s Jackom.

Jack dával pozor, aby nespadli, preto sa po skale pohyboval obozretne a ladne.

Našťastie Jack je veľmi vhodný do terénu.

Nezdá sa vám, že je Emily trochu nakrivo v sedle?



Paráda!



Záber na Ťapka.

Tu mi Emily a Jack celkom pekne zapózovali.

Ťapko našiel vodu, samozrejme, že sa do nej musel hneď namočiť.

Po skale.

Tá krásne čistá obloha.

Oh, sssss, táto je ale rozmazaná.

Opatrne Jack.

Tento aj splýva s pozadím XD!



Slniečko im na výlete pekne svietilo. (A o pár hodín sa zamračilo :D)



No tak tu vidno tú výšku!

Eh, trochu mi tam skočila do záberu tá taška.

No, a tu keby som dala Emily, tak by to bol celkom pekný záber, ale nie, ja fotím skalu!


         -Vaša Bonnie 👯

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára