utorok 5. septembra 2017

Chorvátsko 2017


          Aký originálny názov nesie tento príspevoček. Lepší, už nevymyslíš! Tomu ver! Okej, priznávam, žiadna sláva sa nekoná, ale, ako to mám inak nazvať?
S korytnačkami sa my viaže jedna storka...
           V chorvátsku sme bývali v jednom domci a vedľa nás bývali nejaký ďalší ľudia (vedľa v dome). Jedného večera ku nim prišla nejaká teta a v ruke mala túto korytnačku. Pýtala sa niečo v tom zmysle, že či to nie je ich korytnačka. Susedka sa na ňu prekvapene pozrela a hovorila: "It´s a wild animal." A tá teta sa na ňu tiež prekvapene pozrela a zopakovala: "Wild animal?" Suseda prikývla: "Yes, wild animal."
          Jop, keby niekto nevedel, korytnačky žijú v (skoro som napísala v Afrike XD) Chorvátsku, v takej oblasti, v ktorej sme boli mi, ich bolo mnoho.



Pláž po západe slnka




Cesta

Dedinka





Motýľ

Kvet

Ulica

Soľné kryštály







2 komentáre:

  1. Teda, bylo to tam krásné :o Želvu bych si hned vzala domu xD Do místa, kam jezdíme my je zase spousta toulavých koček :D
    Šíša - rancholympia .blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bolo! Aj tam je pár mačiek, strašne som sa ich zľakla keď sa začali biť pod naším oknom XD ale to bolo pred rokom, teraz som tam už žiadnu mačku nevidela. Asi preto, lebo tam bolo tentoraz veľa psov :)

      Odstrániť