štvrtok 1. júna 2017

Potulky...

Ahojky všetci!
Cez víkend sa Veronika vybrala na vychádzku bez sedla! Ja som zobrala foťák, že ju vyfotím na blog!  Ako to dopadlo? Prečítajte si článok! A keďže ma uprosila aby mohla článok napísať ona, tak jej teraz predávam štafetu ;D. 
   
          Všetko to začalo keď som sa ako každý víkendoví deň vybrala na ranč. Splnila som si povinnosti, vyčistila box Palome, nakŕmila ju, taká rutina. Keďže nie je Paloma ešte úplne vyliečená zo svojho zranenia, nemohla som na nej jazdiť. Ak neviete čo sa jej stalo, pri tréningu zavadila o prekážku, zle dopadla, mala odretú nohu, hlboko, našťastie je jej už lepšie! A teraz späť ku vychádzke! Emili so mnou ísť nikam nemohla, má totiž alergiu, teraz ju má najsilnejšiu, takže sa jej nikam nechcelo. Spýtala som sa Viery, ktorého koňa si mám vziať. Povedala nech vezmem prevetrať Jessicu, že vraj jej už s toho trčania vo výbehu hrablo a ne nepokojná. Myslela som, že si pôjdem len zajazdiť do vonkajšej haly. Ale Jessica s Nelou (mojím psíkom) mali iné plány. Rozhodla som sa, že ich unavím, ale t som nevedela že to bude skôr naopak!
          Cez lúku za rančom tečie potok, vyzerá to tam krásne. A v taký horúci deň sa Jessica dosť zapotila, rozhodla som sa, že najprv pôjdeme ku potoku!

A to som už ja s Jessicou!

Ale voda bola osviežujúca!

A tu sme vo vode! Jessiece sa to veľmi páčilo! Zistila som že ona vodu miluje! Skoro ma zhodila zo sedla... vlastne čo to píšem?! Veď som sedlo nemala XD! Každopádne ma skoro zhodila do vody! 

Ale Nelke sa do vody moc nechcelo! Najprv postávala pri brehu, jedine sa dotkla vody, keď sa šla napiť!

Ale potom, asi kvôli tomu teplu, skočila do vody! 

          Keď sme mali vody dosť, pokračovali sme v ceste! No ďalšiu prekážku sme mali v ceste! Museli sme zdolať strmí kopčisko! Čo nebolo len tak!

Vtedy sa mi pred očami premietol celý život XD!

Ale Nelke sa tu páčilo viac ako pri vode!

Hnala sa kopcom ako zmyslov zbavená! Vedela som že sa to skončí zle!

A aj skončilo, nakoniec sa vysypala! Ale nič sa jej nestalo!

          Potom sme sa vybrali na spiatočnú cestu! Už nie okolo potoka, ale cez lúku! Bola som totálne uťahaná, ale zdalo sa, že Jessica, Nelka a Bonnie sú ešte plné energie! Bonnie fotila ako zmyslov zbavená, chvíľkami som sa cítila ako celebrita! Ale čo už.

Nelka sa nejako pchala pred kameru!

Jessicine nohy XD! Tu sa Bonnie, trochu rozbláznila!

Ale tak táto fotka sa vydarila! Vyzerám na nej celkom pekne!

Nelka... no povedzte, nie je roztomilá?!

Aj toto je v pohode fotka!

A zasa! Ja už Nelku nikam nebudem brať! Teda kde je kamera! Furt sa pchá pred objektív!

A toto si pamätám! Tuto som sa rozosmiala lebo mi Bonnie hovorila vtip!
Vtip (ktorý mi hovorila Bonnie):
          Príjdu dvaja kamaráti pred záverečnou do reštaurácie, že chcú večeru. Čašník im odpovie, že už majú len trocha ryže a dva rezne, ale jeden je taký malý. Oni povedia:
- To nevadí, my sa podelíme.
Ryžu si rozdelia na polovičku a jeden si zoberie ten väčší rezeň a druhý hovorí:
- Ty si pekný kamarát, zobral si si ten väčší.
- No a keby si si ty bral tak ktorý si zoberieš?
- No ja by som si zobral ten menší.
- A čo si hubu otváraš veď ho tam máš.


Možno to do Jessici nepoviete alebo by ste nepovedali, ale je to zlatíčko! Veľmi dobre na ne nej jazdí a to aj bez sedla. To by sa o Palome povedať nedalo! Paloma je super kobylka, ale bez sedla sa na nej tak dobre jazdiť nedá! Každopádne sa mi moja vychádzka páčila! A dúfam že bude aj Bonnie spokojná ako som napísala článok na blog! 


+ Hodím tu ešte nejaké fotky! Zo spiatočnej cesty



(táto fotka by bola super, ale pozrite sa na pozadie... je tam môj pes Benji)









                                                                                                                               -Veronika-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára