utorok 6. júna 2017

ASK! Po nenormálne dlhej dobe O_o!

Ahojky všetci!

          Poviem Vám presný dátum, hneď počkajte! (lustrujem kanál) Áno! Tu to mám! 19.1.2017! V tento dátum som Vás na kanály informovala o tom že bude ASK! Napísali ste mi pomerne dosť otázok... Tak potom kde je ten ASK do riti?!  Určite si toto niekto povedal, úprimne, ani sa mu nečudujem! A teraz Vám to vysvetlím! ASK som mala natočený, z editovaný, a všetko. Už mi ho chýbalo len uložiť. Stlačila som tlačidlo uložiť film a začal sa ukladať, ono to trochu trvá, podľa toho aké dlhé je video a koľko "efektov" v ňom je. Každopádne (odbočujem) sa mi to nejakým spôsobom neuložilo... a koniec. Už som sa ku tomu nedokopala. Tak som sa rozhodla, že na Vaše otázky odpoviem tu, na blogu. (Pokiaľ Vás to nezaujíma, nemusíte to čítať 😹) + Na ti otázky, ktoré nebolo odpovedané, už pred tým sa niekto pýtal, takže Ste sa to mali možnosť dočítať... čeknite to a pochopíte XD!

Naki Schliech:
1. Baví tě škola?
-Asi tak ako väčšinu ľudí! Keď prídem zo školy a mamina sa pýta ako bolo, vždy skôr väčšinou jej poviem že dobre... aj keď bola nudááááááá! Zhrniem to, ako kedy...
2. Tvoje nej zvíře?
-Fúúúúúú... keď som bola malá, malilinká, milovala som psy! No dnes už tomu tak nie je! Mám rada psy, potkany, králiky, kone, líšky, VAKOVLKY, vlky a jelene... a to je asi všetko, pravdu povediac, medzi týmito zvieratami si vybrať neviem... ale prevláda asi pes!
3. Jaký předmět tě baví nejvíc?
-Myslím, že taký kde sa nemusím moc učiť. Čo je výtvarná, svet práce, environmentálna, etika a (prekvapivo) dejepis.

Frís cz:
1. Tvoje nejoblíbenejší plemeno koně a psa?
-Kôň: Tinker, Exmoorský poník a Pinto. Pes: Bernský salašnícky, Austrálsky dobytkársky pes, Anglický seter, Dlhosrstý jazvečík, Bígl a Nemecký ovčiak. Viem je ich veľa, ale jedno naj plemeno sa proste nedá vybrať!
2. Oblíbená barva koně?
-Hnedá (rôzne odtiene) , hnedo-biela, ryšavá.
          
          Odbočím, ale to bol ale riaden hrom! Ty kokso, to tu udrelo, že sa až celý barák otiasol. Benji sa mi už pod nohy schováva, chúďatenko! Teraz som šla zavrieť okno, šiel za mnou ako tieň!

Raven White Sk schleich:
1. Máš nejakého domáceho maznáčika?
-Áno mám, volá sa Benji (bendži), rasy Shi-tzu.
2.Chutí ti šľahačka?
-Ja milujem šľahačku! Najlepšia je z grankom! (Ps: Neberte ju do školy, jedna spolužiačka to urobila a všetci mali tváre od šľahajdy!)
3. Pozeráš Smpsonovcov?
-Aby nie! Sú super, vždy sa nasmejem... aj keď niekdy je to trochu... veď viete... XD.
4. Poznáš Warriors (v slovenskej verzií Klany divých mačiek)?
-Jasnačka! Prečítala som prvú časť a teraz som niekde v trištvrtine druhej... furt mi do toho lezú nejaké knihy, požičala som si nejakú od kamošky, teraz mi dala druhú... (strašne hrubú, vraj horrorovú, už sa na ňu teším!)

Schleich Koro:
1.Naj zviera?

Shaky Rek:
1. (Super) Přes co edituješ?
-Windows Live Moviem Maker (WLMM... moja skratka)

Tatiana Jamborová:
1. Koľko by si chcela mať odberateľov?
-Koľko bude, toľko bude... ale keď som začínala, tak som si vravela že aspoň 100 by som mať mohla... XD, ale stačí mi aj tých 67 čo tam je! Aj to je super číslo!
2. Aké zviera máš najradšej?

Káčí Schleich Koně a Poníci:
1. Kolik ti je?
-Keď si písala túto otázku bolo mi 12, ale už mám 13... JOP! Záhadné číslo (piatok 13-teho... aj keď ja na takéto veci, moc neverím...)
2. Jezdíš na koni?
-Nie. Ale to neznamená že som na koni nikdy nesedela a nejazdila! Jazdiť neviem, ale na koni som sedela... XD. A chcela by som sa naučiť jazdiť!

LoLka CZ LoL:
1. Přes co upravuješ videa?
2. Máš ráda pejsky?
-Jasné... dávam si ich k obedu
(pokus o vtip, napíšte mi či vyšiel... XD)
3. Kolik ti je?



          Tak a to by už bolo všetko! Pokiaľ chcete ďalší ASK (bude tu na blogu) napíšte otázky, môžete aj na kanál, aj na Google+!


Vaša Bonnie! 🐺👯🐰


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára