štvrtok 11. mája 2017

Vlčica... 🐺🐺

Ahojky všetci! 🐰🐺

Dnes vás nejdem (možno) moc zdržiavať. Mám tu nakreslenú vlčicu a poviem vám jej príbeh, ako vznikla a vlastne ako sa to všetko začalo. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte 😹!
Náčrt:

Mimochodom toto je ona!

Raz si jedno dievča (áno bola som to ja) sadlo za počítač, otvorilo program Microsoft Word Starter 2010 a začalo doň písať čo ho napadlo. Spočiatku to boli len hlúposti, texty, ktoré sa snažili byť príbehom. Takže aby sme sa správne pochopili, začala som písať takú svoju (kvázi) knižku. Písala som písala až sa tá hatla- patlanina začala vyvíjať celkom zaujímavo (mala som asi 10). Nazvala som to Betónová džungľa. Bolo to o chlapcovi z Blavi, ktorý s rodičmi odišiel na prázdniny do hôr na chatku, hoci mali ísť do zahraničia. Spočiatku sa mu tam nepáčilo ale našiel si kamarátku... bla- bla-bla. Ale, stala sa raz jedna vec, táto "kniha" už bola dopísaná a moje USB sa pokazilo, nemala som vytvorenú celú kópiu len časť, takže sa mi dokument vymazal. Tak som sa na to vykašlala a začala som písať ešte pár textov, jeden z nich sa mi podarilo dokončiť, teraz pracujem na jeho druhej časti. Ale ešte to nie je všetko, do školy sme mali pripraviť nejaký "Záznam o prečítanom diele" mohli sme si vybrať z nejakých zadaných kníh. Mne sa nechcelo ísť vybavovať môj stratený preukaz do knižnice a tak som si vybrala Knihu džunglí (Rudyard Kypling) , ktorú sme mali doma. Začala ma baviť, príbehy o Mauglím boli super, no potom je v knihe ešte pár poviedok, no tie ma tak neupútali. Medzi to som čítala Klany divých mačiek (Erin Hunter) a pozerala som film Volanie divočiny 🐺😻 (Jack London😻) Týmito autormi a knihami som bola inšpirovaná k vytvoreniu môjho "úžasného" textu (pokiaľ by ste chceli úryvok, napíšte 🐒)! Je to o vlkoch, ako inak 😹 (prvá časť je hotová, na druhej pracujem). A toto je jedna postava, ktorá sa ZATIAĽ v príbehu nevyskytuje. Volá sa WaterStorm /Vodná búrka/. Jej živel je voda, žije vo svorke na Búrlivých výšinách... chápali by ste asi viac keby ste si to prečítali celé 😸.
Obrázok:

Ona vlastne stojí vo vode, preto jej nevidno "chodidlá" (neviem či sa tomu tak hovorí aj u zvierat)

Bola vlastne naskenovaná na tlačiarni a vyfarbená na PC!

Vaša Bonnie 🐺🐱 🐑🐰!



1 komentár:

  1. Tak trochu to znám - psala jsem článek, něco se pokazilo a nejednou byl celý v čudu xD
    Pěkná vlčice ;)

    OdpovedaťOdstrániť