štvrtok 5. januára 2017

Zima ku nám dorazila v plnom prúde

Ahojky všetci!

No, takže zima bola a je úplne super. Keď sme prišli na chalupu nebolo tam veľa snehu ale počkali sme si tri dni a hotová kalamita! No a momentálne som v meste, tak som sa rozhodla napísať niečo na blog. No ale dnes večer ešte pôjdeme na chatu. No a ja nebudem zdržovať a poďme na fotky ;)

Emily zobrala jej novú kamošku Veroniku na prehliadku okolia ranča. Každý deň sa  vybrali na nové miesto. Hlavne boli na letných pastvinách ranča (zimné sú menšie) a samozrejme bola som s nimi aj ja, s foťákom (ako inak) dievčatá som fotila nečakane (dúfam že keď si to budú čítať tak sa neurazia XD) nevedia moc pózovať (sorry baby). No ja si myslím že niektoré fotky sa fakt podarili. Náš ranč je na prvý pohľad malí, hlavne počtom budov. Ale nie je to tak, my na ranči si myslíme že by sa koňom nemala odopierať ich vrodená sloboda, každý je predsa, teda pochádza z divokého koňa. Tak sú u nás celoročne (okrem kobýl ktoré majú žriebätká a je pre nich moc zima)kone, vypustené na pastvine. 

1. Deň:

Emily: "Hej, Veri! Nechcela by si ísť na výlet, tu po okolí na koňoch?
Veronika: "Áno jasné, výlet! A kde?
Emily: "No na pastviny, keby som ťa niekedy naštvala a chcela by si utiecť!"
Obidve dievčatá sa so smiechom zobrali za Vierou, spýtať sa  či môžu ísť.
 (Vieraje majiteľka ranča tým pádom aj koní... Emily si ale šetrí
na Jullie [čítaj: Džulí] a Veronika má svoju Palomu.
~Tlapky~
Viera im to dovolila, ale s podmienkou že potom si kone vyčistia a všetko okolo toho, dievčatám nebolo treba viac vravieť. Šťastné sa rozbehli pre kone (Jullie a Palomu). Ja som sa k nim pridala, veď na blogu musia byť nejaké tie fotky. No nie?

~Toto je krása~
No, išli sme na veľké pastviny (Sklenianske pastviny (doslovný názov, tak sa po pravde volajú) podľadedinky Sklené ktorá tam nachádza (otiaľ pochádzajú všetky fotky na blogu, máme tam totiž chalupu)) kedysi tam býval salaš (to je fakt) a teraz je tam (kakože) ranč.

~Emily&Veronika~
Veronika: "Tu je to fakt úplne úžasné, totálne"
Emily: "Tak tu som vyrastala. Od jakživa." (nadchla sa)

Emily: "Tak poďme ďalej?"
Veronika: "Jasnačka, ešte ti toho tu musím toľko poukazovať. Jeden deň na to asi nestačí.
Ja som to cvakla, a vyrazili sme.

~Tak na toto som hrdá~
Dosť dlho mi trvalo aby som dievčatá pesvedčila aby spomalili. Potom som ich predbehla a bolo to, krásna fotečka.

~Jullií som odsekla hlavu, aj Emily XD


~Tlapka, čo to nejaký vlci?~

~Na ľade, opatrne jech sa nešmykneme.
P.s.: pri fotení sa mi to naozaj stalo XD


~V húšťave, pridajte, predbehla som vás!~

~Tento strom sa mi páčil, tak som ho proste musela vyfotiť~

=)

~Horolezci, nespadnite! Skaly sú šmykľavé!~

2. Deň:

~Dnes dievčatá sprevádzala aj Anastázia, no vlastne nás našla. Nechali sme ju na ranči ale ona aj tak prišla.~

~Vy a skaly!~

~Anastázií sa tam veľmi páčilo. Schovala sa do krovia~

~XD, no Paloma. Ty si blázon, XD~

~Brodenie~
Veronika: "Hej, teraz nás odfoť prosím?"
Emily: "Áno, prosíme. Pekne."
~Za túto fotku vďačíte dievčatám, uprosili ma~


~V zadu za nimi je ľad~
Veronika: "Kde sa to štveráme?"
Emily: "Uvidíš!" 

~Anastázia bola vo svojom živle~
Anastázia: "Haf, haf, haf...

Anastázia: "Necítite jelene?!"

Veronika: "Tak poď Anastázia. Ideme dole."
Anastázia: "Ale, ale, ale... ale čo tie jelene"

~Lezenie na skalu~
Veronika: "No tak Anastázia, pomôž mi trocha. Nestoj tam ako prikovaná!"
Anastázia: "No jasné ešte to tak! Ja sa tu budem siliť, veď aj tak by si sa 
potom začala sťažovať že som ťa uhryzla. Ujasnime si to, ja ruky nemám!

~Ale je tu krásne~

3. Deň:

~Tóľko snehu~

~Haf, prečo neštekáš. Veď si si vyhrabala 
kaskyňu tak si ju chráň pred votrelcami nie~
Anastázia: "Ešte to tak, ja si budem štekať 
keď ja budem chcieť. Teraz sa mi nechce!"
Tak ja dúfam že sa Vám to páčilo. A nezabudnite hlasovať v ankete.

Vaša Líza 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára