sobota 17. decembra 2016

Pečieme....(FIGO)

Ahojky Všetci


Dnes sme piekli perníčky...teda Figo piekol, mám aj pár fotiek. Tak poďme na ne!

Všetko to začalo takto

Potom si Fogo nachystal  vykrajovátka
To som sa trochu nudila



I love you

WOW

No a Figus sa pustil do toho

Figo! Akože táto fotka sa sem ako dostala?!

Uľahčenie roboty

XD

Tak, takto sa nevaľká!

No čo dodať. A aj vy keď píšete príspevky počúvate hudbu? Len tak sa pýtam lebo ja hej XD.

Formička

Tá ruka je bratova, ale vidíte už som to vyvaľkala

Nekonečné čakanie... ):(
NO... kedy to bude?!
Už to je!!!!
Hej Figo kde si....
...poď si dať!

Dobrú chuť!!!
 A čo vy piekli ste už? Ak hej tak dobrú chuť... príjemné počúvanie hudby pri písaní príspevkov (to platí asi len pre mňa, ale ak aj vy počúvate hudbu pri písaní tak napíšte (počkať výmena pesníčky XD... hotovo) a ak nie tak to skúste a uvidíte.... budete písať do rytmu (uuuuuuu- to má byť spievanie XD)) No tak to je všetko ČAU
(ešte niektoré obrázky sú menšie lebo malí horšiu kvalitu ;))

Vaša Líza 😏 =)=)=)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára